Kävin aamulla lenkillä. Se on kyllä hassua, että aamuisin mä en jaksa juosta yhtään niin pitkään kuin iltaisin. Johtuu varmaan siitä, että ei oo syönyt mitään ennen aamulenkkiä. Toisaalta sehän polttaa rasvaa enemmän, mutta silti. Sain mun mp3 soittimeen uuden patterin, joten se toimii taas. Tähän asti olen kuunnellut kännykällä radiota aina juostessa. Mp3sen kuulokkeet ei olleet niin hyvät, ne meinas irrota koko ajan. Kaiken lisäksi mä olin ladannut sinne sillon joskus aika rauhallista musiikkia, ei niin hyvää juostessa.

Päivällä tapasin sen suomalaisen tytön, joka tulee tänne vaihtoon puoleksi vuodeksi. Käytiin kahvilla, ja se vaikutti tosi mukavalta. Oli ihan mukava jutella noista yliopiston ongelmista. Ihana tietää, että mä en ole ainoa, jolla on niitä.

Malla on oppinut kävelemään! Ihan kamalaa, siinä vaiheessa kun mä tulen takaisin Suomeen, se varmaan puhuu jo myös. Ellu lähetti mulle videon siitä, kun Malla kävelee ja se oli ehkä söpöintä, mitä oon vähään aikaan nähnyt. <3