Eilen alkoi opiskelut. Meillä oli sellanen parin tunnin infotilaisuus, jonka jälkeen musta tuntui, että oon vielä enemmän sekaisin, kuin aikaisemmin. Varsinkin kurssien valitsemisen ja niiden aikataulujen kanssa oon ihan pihalla. Mut ajattelin joka tapauksessa suorittaa ekana lukukautena ainakin droit institutionnel de l'Union Européenne, eli EU-oikeutta, ja grands systèmes juridiques, jossa opetetaan erilaisista oikeusjärjestelmistä mm. aasialaisten, muslimien jne. Kuulostaa tosi mielenkiintoiselta, mutta en kyllä tiedä kuinka paljon sitten ymmärrän...

Eilen illalla oli bileet vähän vastaavanlaisessa paikassa kun §. Siellä ei titenkään ollut saunaa ja muutenkaan ei se ollut YHTÄ hieno ku pyksy. Tutustuin moniin kivoihin ihmisiin ja meillä oli tosi hauskaa. Tänään oli koko päivän johdatusta ranskalaiseen oikeuteen, joka käytännössä oli samaa settiä, mitä meillä oli ekan vuoden alussa. Ymmärsin ihan hyvin, varmaan myös siksi, että asia oli tuttua, mutta muistiinpanoja oli ihan sairaan vaikeeta tehdä! Mä en edes uskalla katsoa mun töherryksiä. Mä oon kirjottanut ihan siansaksaa. Kuulin esim. droit latin olis droit l'interne. Hyvin menee mullakin.

Oltiin luentojen jälkeen bissellä yhdessä tosi kivassa baarissa. Syötiin siellä myös tarte flambéeta, paikallista erikoisuutta. Se on käytännössä niinku pizza, mutta ohuempi ja tomaattipyreen tilalla on craime fraichea. Nyt ollaan lähdössä taas baarin, saa nähdä mihin päädytään!