Vihdoinkin jotain edistystä yliopiston suhteen! Se nettilomake ei ikinä toiminut netissä, joten jouduin soittamaan yliopistolle eilen. Jännitti ihan sairaasti soittaa sinne, kun en vielä ymmärrä ranskaa niin hyvin. Puhuminen alkaa jo sujua, mutta lähinnä sitäkin on joutunut käyttämään vaan asioidessa. Jos yrittää selittää jotain monimutkasempaa niin se menee aika takellellen. No kuitenkin, se täti käski mun tulla tänään yliopistolle, niin se näyttää mulle miten se toimii. Mentiin sinne Marjon kanssa, kun silläkin oli ongelmia. Täytettiin se sitten siellä yliopistolla sellasella ihan sairaan huonolla yleisö koneella, jonka hiiri toimi huonosti. Ja se siis onnistui! Sitten käytiin vielä selvittämässä, että minne meidän pitää sillon torstaina mennä, ja lunastettiin yliopistoruokalan kortit. Koko hommaan meni ehkä maksimissaan tunti, mutta mä oon ihan poikki. Saa nähdä miten käy torstaina, kun on jopa kolme tuntia...

Stressitaso alkaa selvästikin nousta. Nukuin tosi huonosti viime yönä. Heräilin koko ajan ja näin ihan kummallisia unia. Yhdessä unessa se yliopiston ulkoasiaintoimiston täti liimasi kaksi mun valokuvaa mun pyörään, ja mä olin ihan paskana siitä, että mulla on vaan kaksi jäljellä, kun niitä pitää siis olla neljä kaikkia opiskelijakortteja ym. varten. Sitten joskus kuuden aikaan tuli roska-auto, ja mä luulin, että joku yrittää murtautua mun ikkunasta, kun kuului niin kauhea ryminä. Nyt oon ihan poikki. Pitäis mennä lenkille, mutta mä en tajuu miten mä jaksan.

Kävin tänään shoppailemassa vähän neuleita. Tänne on tullut yhtäkkiä kauhean kylmä, tänäänkin oli jotain 15 astetta. Mä luulen koko ajan, et pitäis tulla hellettä. Mun aivot ei oo vielä oikeen rekisteröinnyt sitä, että on syksy. Saa nähdä minkälainen talvi tulee. Täällä on kuulemma yleensä aika kylmä, mutta viime talvi oli ollut poikkeuksellisen leuto. Oli ollut kai vaan yksi viikko lunta maassa, niin ettei voinut käyttää pyörää.