Lentokone lähtee huomenna klo 11.00 kohti Frankfurtia. Sieltä ois tarkotus jatkaa bussilla Strasbourgiin, ja perillä luulen olevani klo 16.00. Mua huolestuttaa vähän se bussin löytäminen sieltä lentokentältä. Chris laittoi tekstarin, että ei saa seurata kylttiä "bus station" vaan pitää löytää joku "meeting point". No, onneksi mulla on melkein tunti aikaa.
  Yliopiston kanssa tuli myös vähän ongelmia, kun mun pitäis täyttää joku lomake netissä, jotta mulle lähetettäis joku toinen lomake. Ongelma on vaan se, että mä en pääse siinä lomakkeessa eteenpäin, kun tarvitsisin jonkun ihme lupanumeron, joka mulla ilmeisesti pitäisi olla, mutta jota mulla ei ole. Yritin ottaa niitten ulkoasiainosastoon yhteyttä, mutta ne on lomalla elokuun loppuun asti. Mä en tajuu miten yliopistojen on niin saatanan hankalaa hoitaa yksinkertaisia asioita. Sitten kun siihen yhdistetään vielä ranskalaisuus, niin se on jo oikeestaan mahdotonta. Mä toivon, että saan asiaan jotain selkoa paikan päällä.
  Muuten on kyllä tosi hyvä fiilis lähteä! Viimeset pari päivää on ollu osittain myös tosi haikeita, kun on nähnyt kavereita vikaa kertaa pitkään aikaan. Hassua ajatella, että huomenna tähän aikaa mä oon ollu Strasissa jo monta tuntia.
  Katsoin BBC Weatherista, että Strasiin on luvattu kunnon hellettä loppuviikoksi. Yli 30 astetta! Ihanaa kun saa sittenkin kunnon kesän. Toivottavasti Suomeenkin tulisi vielä hellettä. Millalla kävi kyllä tosi huono tuuri, kun sillä on tää viikko just lomaa ja on vaan satanut ja ollu vaan joku 15 astetta lämmintä.