Meidän netti toimii! Ja se toimii jopa mun omassakin kannettavassa. Ihan huippua kun pääsee lukemaan sähöposteja ja surffaamaan muutenkin. Mä oon nyt innostunut CouchSurfingista (www.couchsurfing.com), joka siis käytännössä on nettipalvelu, jonka kautta pystyy majoittumaan paikallisten ihmisten asuntoihin ja muutenkin tapaamaan uusia ihmisiä. Oikeestaan kuulin siitä jo joskus Suomessa yhdeltä kaverin kaverilta ja ajattelin jo sillon, että kuulostaa hyvältä, mutta sitten unohdin koko jutun, kun en ollut matkustamassa minnekään tai ollut ilman kavereita.

Tutustuin jo CS:n kautta yhteen islantilaiseen tyttöön, jonka kanssa ollaan menossa ulos ilmeisesti maanantaina. Ihan mukava saada ikäistään seuraa ja vielä tytöstä! Nää miehet täällä alkaa käydä hermoille. Pitäisköhän värjätä hiukset? No ei.

Mä ostin tänään pyörän. Se on käytetty, mut silti ihan hieno. Pyöräilin sillä heti sieltä liikkeestä keskustaan. Kävin postissa laittamassa Mallan synttärilahjan menemään ja sitten menin kirjakauppaan ostamaan Pariisin karttaa. Intouduin sitten samalla ostamaan Lonely Planetin France kirjan. Mun piti oikeestaan ostaa se jo Suomesta, mutta se jotenkin unohtui. Mä yritän vuoden aikana matkustaa täällä mahdollisimman paljon. Syyslomalla ajattelin lähteä Nizzaan. Varsinkin nyt kun on keksinyt ton cs:n, niin se ei tuu edes niin kalliiksi, kun ei tartte maksaa majoituksesta.

Täällä on satanut aika paljon, eikä ennusteet lupaa lähipäiviksikään kauheen hyvää. Just kun mä olin päässyt helteen ja rusketuksen makuun. Kun mä pyöräilin tänään sieltä keskustasta mä kastuin ihan läpimäräksi! Toivottavasti en tule kipeeksi.